Jump to content



Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fire Blazer : (21 May 2018 - 07:16 PM) @Kirant yeah, in a way it is, but also FE1/3 were kinda already remade already, so in that sense, FE2 makes sense (being the oldest game to not be remade, lol)
@  Fire Blazer : (21 May 2018 - 07:16 PM) tfw Idiot tries to sound smart XP
@  Fire Blazer : (21 May 2018 - 07:16 PM) lol
@  Idiot : (20 May 2018 - 11:20 PM) So,the answer is the coin itself.
@  Idiot : (20 May 2018 - 11:19 PM) Oh yeah if you do that, the coin will go up... And then it will go down, thanks to gravity. Genius.
@  xcrash1998 : (20 May 2018 - 02:26 PM) Time for a coin toss
@  Idiot : (20 May 2018 - 01:32 AM) I'm conflicted in deciding which question to answer.
@  xcrash1998 : (19 May 2018 - 01:58 PM) What's up, anything down?
@  Valke : (19 May 2018 - 11:44 AM) im alive
@  Valke : (19 May 2018 - 11:43 AM) hello
@  kirant : (19 May 2018 - 05:40 AM) It's interesting to me that they went with Gaiden as their latest (possibly last?) 3DS release. I mean, it was always mechanistically so strange for an FE game.

Then again, it's so obscure that they can practically treat it as new content.
@  Fire Blazer : (18 May 2018 - 06:41 PM) yeah, it's "too" accurate to Gaiden in some respects, if you catch my drift. and yeah, Echoes is considered FE15 AFAIK
@  Rujio : (18 May 2018 - 06:20 AM) (wait is Echoes like FE15? wow)
@  Rujio : (18 May 2018 - 06:19 AM) It sounds like at least the map flaws (maybe the story, too) are simply because it's a remake of an NES game, so I'd be fine putting up with those. I played quite a bit of Gaiden, and I enjoyed FE11, so
@  Fire Blazer : (18 May 2018 - 02:35 AM) FWIW, I enjoyed it quite a bit. But it's got a lot of flaws. Mainly the maps and some story issues. But it's way less cringey than Fates, with great voice actin and music along with some elements of good writing and fun gameplay, among other things... tl;dr, I'd say just try it yourself, haha
@  Rujio : (17 May 2018 - 09:40 PM) So on the topic of, you know, Fire Emblem, I just realized that Echoes exists, and it actually looks like it preserves Gaiden's quirks pretty well AND avoids a lot of the terrible story stuff from Awakening/Fates. Will I actually enjoy this game?
@  xcrash1998 : (16 May 2018 - 04:03 PM) (joins in with violin)
@  Elwood : (16 May 2018 - 05:54 AM) (Starts playing ecip sax on max)
@  kirant : (16 May 2018 - 03:20 AM) (Looks around)
@  Idiot : (15 May 2018 - 08:23 PM) (vomits profusely, death gurgle)

Photo

It’s been awhile


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Gender:Male

Posted 03 January 2018 - 03:35 AM

Hey everyone its been awhile, Ive had a lot of things happen in the past few months Ive moved to another stated and have been enjoying it! I just wanted to stop by and say hey and that I havent forgotten about my forum family!! Best of lucks yall!

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#2 Idiot

Idiot

    Where Am I?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 199 posts
  • Gender:Male
  • Location:The U-S of A
  • Interests:Anything that isn't Lacrosse.

Posted 03 January 2018 - 05:07 AM

Glad to hear it pal. Luck to you as well!
Not a very smart person.

FEShrines friendly neighborhood basket case.

#3 Fire Blazer

Fire Blazer

    You ready?

  • Creator
  • 12,103 posts
  • Gender:Male
  • Location:U.S.A.
  • Interests:Too many to list. =P

Posted 08 January 2018 - 12:13 AM

oooh, what state? is it warm there? warmer than up here in the northern states of the U.S., I hope? XP


Bblazer2.png

Signature thanks to Shu.


#4 Idiot

Idiot

    Where Am I?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 199 posts
  • Gender:Male
  • Location:The U-S of A
  • Interests:Anything that isn't Lacrosse.

Posted 13 January 2018 - 02:33 PM

^

I remember him saying something about wanting to move to Ohio, so I assume Ohio.
Not a very smart person.

FEShrines friendly neighborhood basket case.

#5 Fire Blazer

Fire Blazer

    You ready?

  • Creator
  • 12,103 posts
  • Gender:Male
  • Location:U.S.A.
  • Interests:Too many to list. =P

Posted 16 January 2018 - 08:00 PM

ahh, now that you mention it. that sounds familiar. my memory is so bad these days I can't remember a lot of things, lol

 

I'm up in Ohio, and it's freezing here, so................. that answers my previous question. XD


Bblazer2.png

Signature thanks to Shu.


#6 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Gender:Male

Posted 14 February 2018 - 08:41 PM

^

I remember him saying something about wanting to move to Ohio, so I assume Ohio.


"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#7 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Gender:Male

Posted 14 February 2018 - 08:42 PM

^

I remember him saying something about wanting to move to Ohio, so I assume Ohio.


Sorry about the double post but yes Ohio 😂😂

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#8 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Gender:Male

Posted 14 February 2018 - 08:43 PM

ahh, now that you mention it. that sounds familiar. my memory is so bad these days I can't remember a lot of things, lol
 
I'm up in Ohio, and it's freezing here, so................. that answers my previous question. XD


Depends on which part of Ohio you live in but, Im originally from NY so yeah. But I live in a cold area Ohio also 😂😂😂 Im not far from my favorite college team Ohio State

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#9 Fire Blazer

Fire Blazer

    You ready?

  • Creator
  • 12,103 posts
  • Gender:Male
  • Location:U.S.A.
  • Interests:Too many to list. =P

Posted 16 February 2018 - 09:45 AM

oh ok cool, I'm a bit north haha, OSU is cool, i actually got accepted but didnt go for like various reasons, but i still respect it, lol


Bblazer2.png

Signature thanks to Shu.


#10 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Gender:Male

Posted 22 February 2018 - 05:54 PM

oh ok cool, I'm a bit north haha, OSU is cool, i actually got accepted but didnt go for like various reasons, but i still respect it, lol


Yeah OSU is pretty lit to go to, it’s one of my more favored places around haha

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users