Jump to content



Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fire Blazer : (20 February 2018 - 09:10 PM) (pokes head in)
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 09:31 PM) I've always liked having a shoutbox on forums for whatever reason lol. just a nice place to casually throw stuff here. we actually used to have large conversations in them a long time ago, but said time has passed, haha
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 09:30 PM) oh lol yeah I kinda forgot you can. but who would want to
@  Idiot : (19 February 2018 - 05:52 PM) *blocks and reports xcrash1998*
@  Elwood : (19 February 2018 - 10:58 AM) HERESY!!! What maniac would do such a thing!?!
@  xcrash1998 : (19 February 2018 - 09:49 AM) I just realised that you can actually minimize the shout box.
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 05:25 AM) and it'd be a time investment just to get familiar with all the latest fancy tech and stuff :(
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 05:25 AM) I kinda want to do some cool updates and stuff but like, there's too much to do and not enough time
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 05:25 AM) and ofc ppl can't even really tell the difference since everything looks the same, lol
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 05:24 AM) I'm a little impressed you remembered which tweet disappeared amidst all my work, haha
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 05:24 AM) LOL
@  Elwood : (19 February 2018 - 03:34 AM) All is well with the world.
@  Elwood : (19 February 2018 - 03:34 AM) Yo Quiero Taco Bell
@  Elwood : (19 February 2018 - 03:33 AM) My "yo querro taco bell" shout is gone. This must be rectified.
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 12:40 AM) ughhh. that was painful. time for some clean-up now that I think I'm done
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 12:36 AM) BUT PLEASE DO A LITTLE TESTING IF YOU CAN, JUST MAKE A POST AND TRY RANDOM STUFF I GUESS
@  Fire Blazer : (19 February 2018 - 12:36 AM) OK I THINK WE'RE BACK UP AND THINGS SHOULD WORK AGAIN
@  Fire Blazer : (17 February 2018 - 01:31 AM) Idk, but hopefully not longer than 2 days, lol. Probably much less
@  xcrash1998 : (16 February 2018 - 02:13 PM) So you found a better host I guess.
For how long do think will the feshrine be down?
@  Fire Blazer : (16 February 2018 - 09:44 AM) main thing is it'll probz just take a bit bcuz of how big the forums database is and stuff

Photo

Divine Intervention II, a Smash Regional, my recap


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 arimibn

arimibn

    The Darkslayer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,386 posts
  • Gender:Male
  • Location:My body lies in Georgia...but my mind lives in Arthias.
  • Interests:I like Fire Emblem...Er...Legend Of Zelda...RPG's are a fav...er...Hmm...Just ask me if I like stuff!

Posted 29 January 2017 - 05:42 AM

So today at Divine Intervention, I ended up getting 4th in Brawl Singles, managing to make an upset. I also made top 8 in Smash 4 Doubles, along with a 33rd place finish in singles.

I'm disappointed in my performance in Smash 4 singles, because I know I can do better. And I will keep practicing so that I will do better.

Despite this, I'm very happy with my performance in Brawl. I ended up taking a relevant name with my favorite character, despite him being so limited in Brawl.

Overall, I'd say Divine Intervention II was a success for me as a Smash player.
"You'll never forgive me? Like I give a damn."
"You got a jacked up notion of fair play pal...and it's beginning to piss me off."
"Though a fight every now and again does make life a little more interesting...dontcha think?"
Posted Image
^ This isn't dead, I swear!
Most of my closest friends have qualities that I despise. But I love them all regardless of their faults.
"Why are we trying to narrow God's mercy? I didn't realize there was a limit to how many people could go to heaven."

This will not be removed until I finish my Sprite Series. Arim and AJ VS The World Started December 19, 2013 (I actually still haven't given up on this! XD)

This will not be removed until The Demon Invasion is finished. Started December 19, 2013 (Hue)

3DS Friend Code 0834 - 1057 - 3616




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users