Jump to content



Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fire Blazer : (16 December 2017 - 12:13 AM) (pokes head in)
@  Fire Blazer : (06 December 2017 - 07:16 PM) if the VA strike helped bring in a bit more diversity, then I suppose that's a good thing, lol
@  kirant : (29 November 2017 - 08:07 PM) What I'm trying to get at is that the variety might have been caused by necessity by developers. As much as I was always a fan, I don't think some certain VAs that I thought had great range (ex - Cherami Leigh, DC Douglas) would have gotten their bigger roles without such a strike.
@  kirant : (29 November 2017 - 08:05 PM) I think it's mostly because of a VA strike. A bunch have agreed to not work with major game creators (until an agreement was reached early November this year). This included some extremely prominent VAs (ex - Jennifer Hale).
@  Fire Blazer : (29 November 2017 - 03:36 PM) I feel like the variety is increasing a little bit though, if only because with voice acting becoming more common and people recognizing voices more, there's a little bit of benefit to getting some different voices, perhaps
@  Fire Blazer : (29 November 2017 - 03:34 PM) lol yeah there are some really prominent VOs that will get a lot of roles, and often times big ones
@  xcrash1998 : (27 November 2017 - 05:59 PM) Oh, ok fine. You can ignore the post
@  xcrash1998 : (27 November 2017 - 05:58 PM) Nope was an error on my end
@  kirant : (26 November 2017 - 10:32 PM) Troy Baker takes an insane number of roles. Him, Matt Mercer, and Laura Bailey all seem to be plastered all over games.
@  xcrash1998 : (26 November 2017 - 07:27 PM) Fire Blazer Yeah you are right. Just depends on how far it goes but then there is the question on what is to far or still ok.
@  Idiot : (26 November 2017 - 05:26 AM) There was a game I recently played where Troy Baker did the voice for like 4 different character. That dude is in everything.
@  Mig64 : (25 November 2017 - 05:57 AM) So I was watching the character intros for Fire Emblem Warriors, and I have to say Gharnef should've been voiced by Troy Baker.
https://tinyurl.com/TroyBakerGuldan
@  Fire Blazer : (24 November 2017 - 01:47 PM) and I think it'll stay this way for a bit. do you not like it? any alternatives that don't compromise the benefits of DLC? (e.g. Smash 4 DLC characters; would you rather delay the game for more characters, just so that they aren't released as DLC instead?)
@  Fire Blazer : (24 November 2017 - 01:46 PM) and you can see how they do their mobile games, so... yeah, Nintendo was a bit late to do it, but they eventually did join the other big companies with the new way of selling games and such
@  Fire Blazer : (24 November 2017 - 01:46 PM) uh, idk. I'm not against DLC as a whole, I just want it to be executed well. which to me mainly means, the original game should be a full experience, and any DLC should be extras and adequately priced; if you're selling a single costume for $1, or a single new gameplay map for $3, that kinda thing, that's way overpriced IMO.
@  xcrash1998 : (23 November 2017 - 08:12 PM) I mean in terms of how they sell their games and then there are DLC's and every thing. Nintendo is clearly going into that kind of direction. (Actually is doing that already). Not that I am against them trying to keep profit high to stay in the business but there needs to be a better way.
@  xcrash1998 : (23 November 2017 - 08:09 PM) How do you think will nintendo change in the future
@  Fire Blazer : (13 November 2017 - 08:55 PM) lol, perhaps
@  kirant : (13 November 2017 - 07:19 PM) I assume nostalgia hits as soon as we get old enough to "fall out" of things.
@  Rujio : (13 November 2017 - 03:57 PM) aren't we supposed to be too young for nostalgia or something?

Photo

Been busy


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 27 November 2016 - 08:54 PM

So yeah college has me super busy, my Fire Emblem friends, really busy but I haven't forgotten yall and I miss talking to yall, hope everything is going well for yall and that life is going well!!! I don't know when ill have free time again I am on break and it is over tomorrow, then back to essays and homework and all that other jazzy stuff! but yeah I still play fire emblem when I get a chance but usually don't with hanging out with people and socializing with them! But God Bless have a great day and life!!! 


"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#2 Idiot

Idiot

    Where Am I?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:The U-S of A
  • Interests:Anything that isn't Lacrosse.

Posted 27 November 2016 - 09:42 PM

Ayyy god bless you too.
Not a very smart person.

FEShrines friendly neighborhood basket case.

#3 Cero

Cero

    U wot m8?

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,274 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Games and such. Anime and other stuff.

Posted 08 December 2016 - 05:01 AM

I know that feel man minus the playing fire emblem part


Posted Image

 

Posted Image         Posted Image


#4 Fire Blazer

Fire Blazer

    You ready?

  • Creator
  • 12,087 posts
  • Gender:Male
  • Location:U.S.A.
  • Interests:Too many to list. =P

Posted 08 December 2016 - 05:49 AM

yooo ik dude life is so busy, same, I plan to go back to being part-time next semester so I can do some other stuff besides just like, school and sports and whatnot

 

gotta play all these video games... (but not really FE, except maybe some hacks that don't stink, if there are any lol)


Bblazer2.png

Signature thanks to Shu.


#5 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 14 March 2017 - 10:57 PM

I'm still alive everyone haven't forgotten anyone! almost done with College, graduating the 29th of April! hope yall are doing well haha. Keep pressing forward, love yall and God Bless!


"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#6 Idiot

Idiot

    Where Am I?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:The U-S of A
  • Interests:Anything that isn't Lacrosse.

Posted 14 March 2017 - 11:23 PM

Love you too buddy. Kudos on the graduation.
Not a very smart person.

FEShrines friendly neighborhood basket case.

#7 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 15 March 2017 - 07:49 PM

Love you too buddy. Kudos on the graduation.

Thanks Man i cant wait to finally get done and doing some other things haha, unless i go a third year of the college which is the schools choice if you can or can't. Probably not though


"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#8 Blue Leafeon

Blue Leafeon

    Mega Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 518 posts
  • Gender:Female

Posted 19 March 2017 - 10:41 AM

A third year? That sounds miserable.

 

Nice to see you finding a little time to be active again.


IUfb9Eg.png


#9 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 21 March 2017 - 09:25 PM

A third year? That sounds miserable.

 

Nice to see you finding a little time to be active again.

Well Third year here we Travel, its called the third year team and we Go to other Churches around American to help them fix and build things or even just serve food, we also preach at the churches and we usually do an other the seas trip, like to England, Ireland, Ukraine, Ect. and minister at places like that. But they only allow certain people to go, it literally has to be God's will, and i don't feel like that is God's will for my life.  But if God tells me ill go. it a lovely thing just not for everyone.

 

Also it is nice to get free time this second year has been busy, this next month will be busy i got to go to my friends wedding in Ohio this week, so i am leaving Friday after class and coming back after church Sunday, then we have Senior Banquet which is for me and my classmates April 1st, then the week after that we have College weekend and i am running a skit for that so i have been practicing for it and getting the skit team ready for that. the week after that we have senior trip. then a picnic the week after that, and finally last week of April is Graduation and Presbytery also finals of course(which are fairly easy)


"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#10 Blue Leafeon

Blue Leafeon

    Mega Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 518 posts
  • Gender:Female

Posted 23 March 2017 - 10:17 AM

Have fun on your trip.


IUfb9Eg.png


#11 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 29 August 2017 - 07:49 PM

I'm still alive and been missing y'all, a lot happened this summer a lot of work and traveling, may be moving to another state in a few months. If all goes well haha hope y'all are doing well!!

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#12 Idiot

Idiot

    Where Am I?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:The U-S of A
  • Interests:Anything that isn't Lacrosse.

Posted 29 August 2017 - 08:55 PM

Heyy it's Jaffar. Always great to hear from a pal. What state, if you don't mind me asking?
Not a very smart person.

FEShrines friendly neighborhood basket case.

#13 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 30 August 2017 - 05:14 AM

Heyy it's Jaffar. Always great to hear from a pal. What state, if you don't mind me asking?


"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#14 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 30 August 2017 - 05:17 AM

Didn't mean to do that 😂😂 but anyway I want to move to Ohio, I just need to get some stuff situated where I am located before I head out, so it's more of a waiting process but I'm OK with that don't want to rush just in case it isn't God's will for my life, but I've had Ohio in my heart for over five years now so I'm most likely moving especially since a door has opened.

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#15 Idiot

Idiot

    Where Am I?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:The U-S of A
  • Interests:Anything that isn't Lacrosse.

Posted 30 August 2017 - 05:28 PM

Oh yeah? I usually go through Ohio when visiting family in Indiana, and every time I do something seems to go wrong in that specific state. Although that's probably just because I'm about 8 hours into the trip at that point...  :P

 

Other than that, though, I think its a beautiful state to drive though. The Ohio river sure is a sight to see. Hope the transition goes well for you, man.


Not a very smart person.

FEShrines friendly neighborhood basket case.

#16 TheAngelofDeathJaffar

TheAngelofDeathJaffar

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 28 posts
  • Gender:Male

Posted 31 August 2017 - 07:36 AM

Yeah thanks I hope it all works out I can't really stand New York so and I don't live in the city I live in upstate new York can't wait to get out of here people are so rude and all that.

"When you feel your time has come,

Then I shall rewind time,

When you feel alone,

I'll be there to wipe away the fears,

You can't see me, but I am there." "Jiraiya"


#17 Fire Blazer

Fire Blazer

    You ready?

  • Creator
  • 12,087 posts
  • Gender:Male
  • Location:U.S.A.
  • Interests:Too many to list. =P

Posted 01 September 2017 - 05:41 AM

oooh, Ohio? I'm low-key from Ohio, heh. Not sure how I feel about Jaffar coming to my home state... just don't bring the rest of the Black Fang with you, I guess. XP

 

jokes aside, any reason to move over here? Honestly, I can't say it's a place that people are usually all that excited to come to, XD. there's not too much special going around here, I guess. It's not a terrible place or anything (IMO), it's just sort of like, not all that notable compared to any other place, or something. That's just my opinion though, lol


Bblazer2.png

Signature thanks to Shu.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users