Jump to content



Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  kirant : (13 November 2018 - 11:14 PM) SAME WITH ME. AND MY CAPS LOCK!
@  Valke : (13 November 2018 - 11:24 AM) I'M ALIVE
@  Valke : (13 November 2018 - 11:24 AM) HEY
@  Rujio : (01 November 2018 - 08:09 PM) We do have a discord. Blazer, Shu, and Cero are the ones who can add you I think
@  xcrash1998 : (30 October 2018 - 08:04 PM) Hey Dath beautiful day isn't it
@  Dath : (29 October 2018 - 07:33 AM) I'm doing pretty well, hope the same for you man! Hey does FES have a discord? I finally got one lol
@  Fire Blazer : (24 October 2018 - 05:26 PM) hope you're doing well
@  Fire Blazer : (24 October 2018 - 05:26 PM) that's not wrong haha
@  Dath : (24 October 2018 - 01:15 AM) I'm a ghost from your past
@  Fire Blazer : (22 October 2018 - 09:37 PM) D-Dath???
@  Dath : (20 October 2018 - 05:21 AM) Boo
@  Rujio : (19 October 2018 - 07:07 PM) The old link is now invalid. I probably didn't have a discord then, but I do now, so
@  acceptance : (19 October 2018 - 10:07 AM) (Username - iDontEvenLikePie)
@  acceptance : (19 October 2018 - 09:58 AM) I joined. Don't ask me why I haven't until now but I did that thing.
@  Fire Blazer : (18 October 2018 - 07:12 PM) if it doesn't work, just reply with your account info and I'll add you as a friend and can you add after that... (or do that anyway just because :P if FES ever goes down it'll be hard to contact y'all lol)
@  Fire Blazer : (18 October 2018 - 07:12 PM) not sure if you're interested but it's there if so. (I know I had posted the link here in a thread before so I figure y'all would've joined if you had wanted to, but maybe something changed)
@  Fire Blazer : (18 October 2018 - 07:11 PM) sent both of you invites via PM just now
@  Fire Blazer : (18 October 2018 - 07:10 PM) but somehow he's not on my friend's list. honestly confused -_-
@  Fire Blazer : (18 October 2018 - 07:10 PM) yeah I thought I invited him at some point... weird
@  acceptance : (18 October 2018 - 03:41 PM) something inside of me fervently believes kirant already knew that lolol

SmashedFish

Member Since 11 Feb 2010
Offline Last Active Jan 02 2016 03:13 AM
Okay yeah but NISHIKI THO <3 Updated 03 Jun · 0 comments

Community Stats


  • Group Members
  • Active Posts 1,858
  • Profile Views 5,094
  • Member Title Tom is not for opening
  • Age 23 years old
  • Birthday February 24, 1995
  • Gender
    Not Telling Not Telling
  • Interests
    fictional characters

Contact Information


22 Excellent

User Tools

Friends

Latest Visitors