Jump to content



Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fire Blazer : (21 October 2019 - 08:04 PM) tfw u not coming here results in not seeing a PM from last month T_T ok gonna try and check at least every couple weeks now even if there's nothing here, lol...
@  Fire Blazer : (21 October 2019 - 07:54 PM) I come here almost never because I've fallen out of habit and basically just accepted the forums are dead :( it's neat you come here every day tho
@  Elwood : (27 September 2019 - 05:52 AM) I still come here everyday because this is still my homepage in Firefox! XD
@  Ezra : (25 September 2019 - 03:07 PM) I also miss the days the forums I used were more active :(
@  Fire Blazer : (15 September 2019 - 05:39 AM) I do kinda miss the days these forums were active :(
@  Ezra : (29 August 2019 - 04:14 PM) *BOX!!!*
@  kirant : (19 August 2019 - 12:49 PM) Huh. Bothammer time.
@  Elwood : (12 August 2019 - 05:57 AM) Oh, new posts! ...And it's bots. Kinda nostalgic actually.
@  xcrash1998 : (22 June 2019 - 09:24 PM) (Brushes dust of the Shoutbox)
@  Elwood : (17 June 2019 - 06:14 AM) *tumbleweed*
@  Lucina : (16 June 2019 - 09:19 AM) Whew. I haven't been here in forever.
@  Cero : (11 June 2019 - 06:51 PM) oof
@  kirant : (01 June 2019 - 05:54 PM) f
@  Fire Blazer : (30 May 2019 - 03:01 AM) rip
@  Valke : (29 May 2019 - 08:20 AM) bruh i deleted my discord a few months ago,,,,
@  Fire Blazer : (28 May 2019 - 01:59 AM) glad ur alive. join our Discord
@  Fire Blazer : (28 May 2019 - 01:59 AM) yo
@  Valke : (25 May 2019 - 03:08 PM) im alive, college finally gave me breaks (coupled with a few assignments i need to turn next week)
@  Valke : (25 May 2019 - 03:07 PM) hi
@  Valke : (25 May 2019 - 03:07 PM) guys

Photo

Any idea for a hack?


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#21 Fire Blazer

Fire Blazer

    You ready?

  • Creator
  • 12,103 posts
  • Gender:Male
  • Location:U.S.A.
  • Interests:Too many to list. =P

Posted 27 August 2016 - 12:53 AM

It refers to the people who emphasize a low turn count for each playthrough to prove their strategic superiority.

 

Yes, you get it through the mine glitch, which is basically the same thing as the enemy control glitch in FE8 only you trigger it differently. (I found the latter more useful back when I was playing FE8 on my GBASP because there's no other way you're getting Myrrh to not run out of Dragonstone uses and thus becoming totally useless just leveling up.)

 

Yeah, dragon-type characters like Fa/Myrrh being OP but having limited uses yet needing to be trained greatly was always a little uh... idk, odd, in terms of design or something. if they at least had enough uses to really get into the heat of battle, it'd be one thing, but all you can do is try to conserve your weapon uses, really. >_>'

 

 

Oh...

 

.... I never understood those people, and how they do it. I'm one of those who takes my time. <<;

 

I also prefer to take my time, I think a lot of people do, lol. I guess there's a little extra thrill and strategy in trying to be quick though, it forces you to do more than just play defensively/turtle in various cases (though I think part of having good map design is coming up with incentives to not just do that and slowly push out at a comfortable pace, XP).


Bblazer2.png

Signature thanks to Shu.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users