Jump to content



Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fire Blazer : (15 September 2019 - 05:39 AM) I do kinda miss the days these forums were active :(
@  Ezra : (29 August 2019 - 04:14 PM) *BOX!!!*
@  kirant : (19 August 2019 - 12:49 PM) Huh. Bothammer time.
@  Elwood : (12 August 2019 - 05:57 AM) Oh, new posts! ...And it's bots. Kinda nostalgic actually.
@  xcrash1998 : (22 June 2019 - 09:24 PM) (Brushes dust of the Shoutbox)
@  Elwood : (17 June 2019 - 06:14 AM) *tumbleweed*
@  Lucina : (16 June 2019 - 09:19 AM) Whew. I haven't been here in forever.
@  Cero : (11 June 2019 - 06:51 PM) oof
@  kirant : (01 June 2019 - 05:54 PM) f
@  Fire Blazer : (30 May 2019 - 03:01 AM) rip
@  Valke : (29 May 2019 - 08:20 AM) bruh i deleted my discord a few months ago,,,,
@  Fire Blazer : (28 May 2019 - 01:59 AM) glad ur alive. join our Discord
@  Fire Blazer : (28 May 2019 - 01:59 AM) yo
@  Valke : (25 May 2019 - 03:08 PM) im alive, college finally gave me breaks (coupled with a few assignments i need to turn next week)
@  Valke : (25 May 2019 - 03:07 PM) hi
@  Valke : (25 May 2019 - 03:07 PM) guys
@  Fire Blazer : (25 March 2019 - 10:43 PM) how things have changed
@  Elwood : (12 March 2019 - 08:31 AM) (a sigh somewhere between small and large)
@  kirant : (12 March 2019 - 05:40 AM) (larger sigh)
@  Fire Blazer : (11 March 2019 - 08:49 PM) (small sigh)

Photo

Okkusenman


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 SmashedFish

SmashedFish

    Tom is not for opening

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,858 posts
  • Gender:Not Telling
  • Interests:fictional characters

Posted 21 September 2012 - 02:06 AM

Gonna play the downer card, I guess.



Long story short, the song's about growing up and leaving yourself behind; losing blissful ignorance and innocence, and worse, living to regret it. Been hitting me kinda hard lately, so I figured I'd post it and see what y'all think. I mean, yeah, the ending (of the animation in this specific version of the song, anyway) is kinda happy, but still...

Thoughts?

Images - 11/22 Writing - 5/17 FE: Immortal Shrine
forum_signature__aeiou_by_sakowfniapqf-d

 

Spoiler


Need help with hacking? Post in the subforum, or Skype me (smashedfish76).


#2 Axel

Axel

    Dirty Ghetto Kids

  • Banned
  • 894 posts
  • Location:Monroe, North Carolina
  • Interests:WADUUP HOMIE, HOW YOU DOIN?

Posted 21 September 2012 - 08:00 AM

Growing up sucks, I started to realize this at the age of about 13. >_>

The memories of your childhood, may they be good or bad, that you can't get back, no matter how much you want it. Those were good times, now we have all these responsibilities and and drama. It just sucks, man. :/
user posted image

"Puberty is the prelude to, and preparation for, sexual as well as emotional maturity and fullfulment in later lfe...".

user posted image

#3 Germanicus

Germanicus

    Great Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 133 posts
  • Location:Texas, USA.
  • Interests:fire emblem<br>running<br>most rpgs (radiata stories, skies of arcadia, and so on)<br>the ladies(of course)<br>History

Posted 21 September 2012 - 08:00 PM

Wow, that song was actually really moving. I guess childhood really is the only truly pure time in a person's life; adults don't get the benefit of innocence....dang.

#4 arimibn

arimibn

    The Darkslayer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,386 posts
  • Gender:Male
  • Location:My body lies in Georgia...but my mind lives in Arthias.
  • Interests:I like Fire Emblem...Er...Legend Of Zelda...RPG's are a fav...er...Hmm...Just ask me if I like stuff!

Posted 24 September 2012 - 04:03 AM

I been reminiscing a lot lately, actually...
"You'll never forgive me? Like I give a damn."
"You got a jacked up notion of fair play pal...and it's beginning to piss me off."
"Though a fight every now and again does make life a little more interesting...dontcha think?"
Posted Image
^ This isn't dead, I swear!
Most of my closest friends have qualities that I despise. But I love them all regardless of their faults.
"Why are we trying to narrow God's mercy? I didn't realize there was a limit to how many people could go to heaven."

This will not be removed until I finish my Sprite Series. Arim and AJ VS The World Started December 19, 2013 (I actually still haven't given up on this! XD)

This will not be removed until The Demon Invasion is finished. Started December 19, 2013 (Hue)

3DS Friend Code 0834 - 1057 - 3616

#5 SmashedFish

SmashedFish

    Tom is not for opening

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,858 posts
  • Gender:Not Telling
  • Interests:fictional characters

Posted 27 September 2012 - 03:01 PM

Yeah, same. Glad to see you guys got it.

Images - 11/22 Writing - 5/17 FE: Immortal Shrine
forum_signature__aeiou_by_sakowfniapqf-d

 

Spoiler


Need help with hacking? Post in the subforum, or Skype me (smashedfish76).





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users